TADAAM levert Brusselaars internet & tv binnen het uur

Wie tussen 10 en 22 uur bestelt, krijgt er een gratis Otomat pizza bovenop

TADAAM in huis halen is even gemakkelijk als een pizza bestellen. Met deze belofte zag de Plug & play internet & tv oplossing twee jaar geleden het levenslicht. Om dat te vieren biedt TADAAM Brusselaars tijdelijk de kans om internet & tv binnen het uur in huis te halen. Met de levering komt ook een pizza van de populaire Belgische keten Otomat. Sounds delicious, right?

TADAAM, de disruptieve tv- en internetprovider van Telenet, daagt zichzelf uit om continue te innoveren. Eén van de belangrijkste beloftes die TADAAM de consument maakt, is dat het overal in België binnen de 24 uur internet & tv aan huis levert. Met de komende campagne en de levering binnen het uur doet TADAAM daar nog een schepje bovenop.

Stijn Lefebure, algemeen directeur van Tadaam legt uit: “Toen ik twee jaar geleden het idee achter TADAAM pitchte bij John Porter (CEO Telenet), vroeg ik hem hoe geweldig het niet zou zijn om onbeperkt internet & tv bestellen even eenvoudig te maken als een pizza bij je thuis te krijgen. Vandaag zetten we de Belgische Telco een maand lang op z’n kop door Brusselaars binnen het uur TADAAM te bezorgen.”

Onbeperkt internet & tv als kers op de… pizza 🍕

Vanaf vandaag kunnen alle Brusselaars genieten van een heavenly Otomat pizza net wanneer ze TADAAM thuisgeleverd krijgen. Om ervoor te zorgen dat de actie volgens de Brusselse coronamaatregelen verloopt, levert TADAAM enkel overdag, tussen 10 en 22 uur. Otomat opent wel pas om 12 uur. Wie bestelt tussen 10 en 12 uur, krijgt een cadeaubon waarmee hij of zij zelf een pizza Margherita kan bestellen bij Otomat.

Innovatie als driver van de campagne 💡

Binnen TADAAM heerst een echte innovatiecultuur en krijgt ondernemerschap veel bijval. Kristien Vercruysse, Marketing Manager bij Tadaam beaamt dat: “Wie een goed idee heeft, krijgt echt de kans om het verder te ontwikkelen. Zo is ook deze 1-hour delivery campagne ontstaan uit het idee om één van onze belangrijkste USP te stretchen en op relatieve kleine schaal te testen. Welke plek in België is mooier dan hartje Brussel om te experimenteren? Zoals het een echte start-up waardig is, gaan we straks ook persoonlijk bij een aantal nieuwe klanten TADAAM + een Otomat pizza leveren.”

Hoe kan je bestellen? 📦

1. Surf naar www.tadaam.be/1hdelivery
  2. Bestel internet & tv van Tadaam en vink de optie om een pizza te krijgen aan
  3. Sit back & relax in je zetel tot je Tadaam en pizza wordt geleverd

Persberichten in je mailbox

Over TADAAM

TADAAM bestaat uit plug & play internet & TV via 4G. Zo biedt TADAAM, internet en TV aan huis aan via een losstaande box zonder installatie en zonder complexe configuratie. Het enige dat je nodig hebt voor TADAAM zijn twee stekkers. Eén om de modem aan te sluiten en een andere om de TV-box aan te sluiten. Je steekt de modem in het stopcontacten je kan meteen beginnen surfen of TV-kijken. Doordat TADAAM-gebruik maakt van mobiele technologie kan je het overal (in België) mee naartoe nemen. #LifeMadeEasy met een snelle internet-en-TV-verbinding die je overal volgt!

www.tadaam.be